EDA KİMYA LTD ;1997 yılında kurulmuş oto servis,boya,mobilya ,marine ve koruma sektörlerinde pazarlama -üretici olarak yer alan tecrübeli bir kuruluştur. Konusundaki mevcut deneyimini; 2007 yılında kurduğu patentli Pluscar markası ile yurtiçi-yurt dışı uygulayıcı bayilik ve pazarlama faaliyetleri ile devam etmektedir.

EDA KİMYA LTD. Üst yönetimi olarak; üretim,yönetim ve müşteri ilişkilerinde kaliteyi yükseltmenin, verimliliği arttırmanın ve rekabet gücünü korumanın etkin yolunun "TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ"nden geçtiği felsefesine inanıyoruz. Bu nedenle üst yönetim, kalite yönetim sisteminin benimsenmesini stratejik bir karar olarak kabul etmiş ve ISO 9001:2008 Kalite Güvence Sistem Sertifikasına sahip olmuştur.

EDA KİMYA LTD; kuruluşun ve mevcut PLUSCAR markasının başarılı olması için sürekli iyileştirilmesi, müşteri beklentilerinin karşılanma derecesi,kaliteli ürün zamanında teslimat ilkesiyle satış sonrası teknik destek hizmeti de vermektedir.

FİRMA ADI:
EDA KİMYA LTD.ŞTİ.

ADRES:
Gümüşpala mah. Rızabey Sok. No:3/B Avcılar/İstanbul

FAALİYET ALANLARI:
Oto servis,boya,mobilya ,marine ve koruma kimyasalları pazarlaması ve PLUSCAR bayilik faaliyetleri.

MEVCUT MARKA
PLUSCAR

 

EDA KİMYA LTD; kuruluşun ve mevcut PLUSCAR markasının başarılı olması için sürekli iyileştirilmesi, müşteri beklentilerinin karşılanma derecesini, kuruluşta çalışanların eğitim konularını dikkate alarak kalite politikasını belirlemiştir. Tüm çalışanlarımızın kalite politikamız doğrultusunda faaliyetlerde bulunması için gerekli tüm çalışmalar yapılmıştır.
Ayrıca kaliteyi etkileyen, işleri yöneten, uygulayan ve doğrulayan bütün personelin yetki ve karışıklı ilişkilerini belirleyen görev tanımları ve buna bağlı olarak organizasyon şeması hazırlanmıştır.

Bu amaçla;

PLUSCAR KALİTE POLİTİKAMIZ

*KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNE UYGUN OLARAK ÇALIŞMAK

*YENİLİKÇİ UYGULAMALARLA FARK OLUŞTURMAK

*ÜRÜNLERİMİZDE VE HİZMETLERİMİZDE SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEYİ-GELİŞTİRMEYİ İŞ DİSİPLİNİ OLARAK KABUL ETMEK

*MÜŞTERİ GEREKSİNİMLERİNİ ANLAMAK VE BU GEREKSİNİMLERİ KARŞILAYACAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ EN ÜST DÜZEYDE TUTMAK.

*MÜŞTERİLERİMİZE DEĞER VEREREK BAĞLILIKLARINI ARTTIRMAK

*MÜŞTERİLERİMİZLE KARŞILIKLI GÜVEN ORTAMINI GELİŞTİRMEK

*MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNDE DÜZELTİCİ VE ÖNLEYİCİ OLMAK

*EĞİTİMİ KULLANMAYI VE BİLGİYİ YÖNETMEYE DEĞER VERMEK

 

KALİTE HEDEFLERİ
Kalite Politikamıza uygun olarak belirlenen sürekli iyileştirme esaslı, ölçülebilen ve istatiksel olarak değerlendirilen kalite hedeflerimiz firmamızın ilgili fonksiyonlarında belirlenmiş ve tüm çalışanlarımıza bu hedeflerimiz bildirilmiştir.

MÜŞTERİ ODAKLILIK
Firmamız; müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanması, menuniyetinin arttırılması ve sürekli iyileştirme-geliştirme esasına dayalı en iyi desteği sunmaktadır.

YÖNETİM TAAHÜDÜ
Firmamız kurulmuş kalite yönetim sisteminin iyileştirilmesi geliştirilmesi ve devam ettirilmesi amacıyla aşağıda belirtilen yönetim esaslarını dikkate alır.

1. Müşteri Odaklılık: Kuruluşumuz müşteri isteklerini ve şikayetlerini kayıt altında tutar. Bununla ilgili tüm faaliyet ve hizmetlerini planlar.

2. Liderlik : Kuruluşumuz belirlediği hedeflere ulaşabilmek için amaç ve yönetim birliğini sağlar.

3. Kişilerin katılımı: Çalışanların katılımı ve geliştirilmesini teşvik eden ortamlar hazır.

4. Proses Yaklaşımı: Firma olarak, kimyasal ürün pazarlama ve bayilik faaliyetlerinde EDA KİMYA LTD'nin belirlemiş ve uygulamaya koyduğu prosüdürlerde belirtilen tüm detaylar uygulanır ve kayıt altına alınır.

5. Karar Vermede Gerçekçi Yaklaşım: Yönetim tarafından alınan kararlar, bu kararların uygulanmasında veri analizleri dikkate alınır. Bu nedenle firmamızı yansıtmayan rakamlar belirlenmez.

6. Sürekli İyileştirme: Kalite yönetim sistemimizin sürekli iyileştirilmesi esası firmamızın kalıcı hedefidir

Sirket Egitimleri: EDA KIMYA LTD.'de kaliteyi etkileyen, uygulayan ve dogrulama yapan birimlerden gelcek ve/veya kalite yönetimi tarafindan belirlenen egitimler için yillik egitim plani olusturulur. Egitimler, firma içi ve dis kaynakli egitimler olmak üzere iki kisma ayrilir. Egitime katilan tüm elemanlara egitim katilim formu düzenlenir. Ilgili personelin dosyasinda kayit altinda tutulur.

Bayi Egitimleri : PLUSCAR bayi kurulumu tamamlanan bayilerimize verilen egitimler kalite, teknik servis ve satis olmak üzere üç asamali olarak gerçeklesir. Egitime katilana bayi egitim katilim formu düzenlenir ve firma tarafindan sertifikalandirilir.